Florinel Robu

General Manager

Postul de General Manager poate avea o multitudine de "forme", in functie de domeniul si anvergura afacerii gestionate. Principiile sunt insa aceleasi, fie ca este vorba de o agentie de publicitate, o fabrica de confectii, o firma de distributie, un lant de restaurante sau oricare alt domeniu de activitate. Postul imbina activitati de marketing, productie, financiar-contabilite, vanzari, logistica, resurse umane, relatii publice, administrativ, din punct de vedere al trasarii directiei generale de dezvoltare si al coordonarii persoanelor care se ocupa in mod special de aceste domenii.


Department:
+40 761 603 120
Ne puteti contacta!
Orar
Luni - Vineri : 8 AM to 6 PM
Email Address
florin@bcavioservice.ro
2019 - 2020

Implementarea Sistemelor Integrate

Sfarsitul anului 2019 gaseste , BCA VIO SERVICE S.R.L., in plin proces de certificare a standardului integrat de management al calitatii, mediului si securitatii in munca, la Organismul de Certificare – SRAC IQ-NET a Certificatelor ISO 9001:2008, ISO 14001:2005, si OHSAS 18001:2007.
2017 - 2018

Serviciul de Salubrizare al Localitatilor

Incepand cu anul 2017, societatea incepe un proces amplu de extindere a activitatatii in sectorul serviciilor publice de utilitati - serviciul de salubrizare al localitatilor. Astfel prin programul anual de investitii se realizeaza primele investitii in infrastructura si logistica, aferenta (autocompactoare, eurocontainere,, statie de sortare a deseurilor etc), deservind in prezent un numar de peste 120.000 locuitori pe pe raza a 51 de unitati administrativ teritoriale, din judetele Mehedinti, Gorj, Caras Severin, Valcea si Olt.
2012 - 2013

Investitii in reciclare

Incepand cu anul 2012, societatea face prima investitie in echipamente de reciclare a deseurilor, fapt ce determina societatea sa obtina Autorizatia de Mediu in vederea desfasurarii activitatii. Astfel in luna iulie 2012 societatea obtine Autorizatia de Mediu, emisa de catre Agentia pentru protectia Mediului Mehedinti
09.10.2009

Infiintarea Companiei

Compania a luat nastere in octombrie 2009, avand misiunea de a aduce plus valoare tuturor clientilor, prin servicii de mediu personalizate si profesioniste, oferind garantia lucrului bine facut. Inca de la inceputuri am Investit in dezvoltarea noastra continua, in ton cu valorile companiei astfel incat toti partenerii nostri sa fie in siguranta si sa isi dedice timpul pentru ceea ce conteaza cu adevarat pentru ei.

Experti in Sustenabilitate

Cunoascand importanta serviciilor corect si calitativ prestate, astfel ca de la bun inceput si-a impus ca profesionalismul sa reprezinte principala linie caracteristica a muncii sale, oricat de dificila ar fi ea. A ajuns, in consecinta, sa ocupe un loc printre cei mai buni profesionisti din domeniu.

Subscribe to our Newsletter!

Sign up to receive environmental news and updates!

    dev